صفهای طویل از اولین ساعات در تفرش، آشتیان و فراهان تشکیل شد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری مهر: مشاهدات خبرنگاران مهر در شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان حاکی است در اولین ساعات انتخابات در شعبات اخد رای صف های طویل تشکیل شده است و مردم مشتاقانه برای انتخاب کاندیدای اصلح خود حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مشاهدات خبرنگاران مهر در شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان حاکی است در اولین ساعات آغاز انتخابات در شعبات اخد رای صف های طویل تشکیل شده است و مردم مشتاقانه برای انتخاب کاندیدای اصلح خود حضور یافتند تا کار ناتمام انتخابات در حوزه انتخابیه خود را تکمیل کنند.

مردم تفرش با وجود بارندگی در شعبات الکترونیک حاضر شدند تا از میان دو کاندیدا فرد مورد نظر خود را انتخاب و مسیر  حضور وی در بهارستان را هموار کنند.

حاضران شامل زن و مرد و جوانان هستند که در سی و یکمین انتخاب در نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند گوی سبقت را ربوده ودرصد بالای حضور را به نام خود ثبت کنند.

رای می دهم تا از حق خود دفاع کنم

منوچهر حقی از شهروندان تفرشی در گفتگویی با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رای و انتخابات وظیفه شرعی است، گفت: من به عنوان یکی از جوانان تفرشی حق خود می دانم که فردی را که فکر می کنم اصلح است انتخاب کنم و بهتر دیدم از حق خود استفاده کنم.

 

وی در خصوص اینکه چه ضرورتی دارد در زیر باران در صف بایستید و رای دهید، گفت: حق، حق است و باید آن را گرفت چه در زیر باران و چه آفتاب و ما باید از رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس در سخت ترین شرایط از کشور و عقیده خود دفاع کردند، بیاموزیم، باران امروز رحمت الهی است در روزی که آگاهی ما رحمت دیگری از سوی خداوند است.

روی دشمن را کم می کنیم

زهره مقدسی شهروند آشتیانی با بیان اینکه حضور آگاهانه افزایش اقتدار کشور را به همراه دارد، گفت: کسی ما را مجبور نمی کند رای دهیم و ما خود تشخیص دادیم که پای صندوق های رای بیاییم.

وی با بیان اینکه اکثر شرکت کنندگان انگیزه خدایی دارند، گفت: حضور گسترده ما می تواند به اقتدار کشور بیافزاید و دشمن را از اهداف سلطه طلبانه اش دور کند.

راه امیرکبیر در حفظ همه جانبه استقلال را ادامه می دهیم

علی فراهانی از شهروندان فراهانی نیز در گفتگویی با بیان اینکه همشهریان امیر کبیر راه او را در حفظ استقلال همه جانبه با حضور در انتخابات ادامه می دهند گفت: انتخابات دور اول و دوم ندارد و ما در هر انتخابی که به نفع نظام و استقلال کشور باشد حضور می یابیم.

وی با اشاره به اینکه استقلال ما در گروی حضور همه جانبه در عرصه های سیاسی و انقلابی و علمی است، گفت: انقلاب اسلامی احساس ارزشمندی به ما داده است و ما تا پای جان در حفظ انقلاب تلاش می کنیم.

آرامش و حضور حرف اول را در حوزه انتخابیه می زند

فرماندار تفرش هم به عنوان رئیس حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان بر حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات تاکید داشت و گفت: اکنون آرامش و حضور حرف اول را در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان می زند و مردم دوشادوش هم در شعبات اخذ رای حاضر شدند.

اصغر عالیخانی افزود: مردم در این حوزه انتخابیه برای اولین بار الکترنیک رای می دهند و این امر مانع حضور یا کاهش حضور آنان نشده است و با آموزش هایی که در مورد انتخاب الکترونیک داده شده است مردم مشتاقانه در شعبات حاضر شدند.

مردم با غیرت دینی در پای صندوق ها حاضر می شوند

فرماندار آشتیان نیز گفت: آشتیانی ها با غرور و غیرت دینی که دارند از ابتدای ساعات رای گیری در شعبات حاضر شده و رای می دهند.

بهروز اردلان راد با بیان اینکه مردم در دور اول حضور بیش از 65 درصدی داشتند و اکنون نیز حضور خود را نشان خواهند داد، گفت: همه امکانات برای انتخاباتی پرشور فراهم شده است و روند برگزاری در آشتیان مهیاست.

حضور مردم دشمن را زبون کرده است

فرماندار فراهان هم با اشاره به اینکه مردم از ابتدای صبح در شعبات اخذ رای حاضر شدند، گفت: حضور مردم دوباره دشمن زبون را تسلیم خواهد کرد.

مجید مومنی افزود: فراهانی ها در برهه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشتند و برای به ثمر نشستن آرمان های انقلاب تلاش کردند و در دور دوم انتخابات نیز وفاداری خود را نشان خواهند داد.

وی روند انتخابات را در فراهان مطلوب ارزیابی کرد.

انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تفرش، اشتیان و فراهان تمام الکترونیک برگزار می شود و 79 شعبه اخذ رای برای این منظور پیش بینی شده است.
 
 
استان مرکزی در مجلس هفت کرسی دارد که سکان داران شش کرسی 12 اسفند انتخاب شدند و سرنوشت کرسی هفتم در انتخابات 15 اردیبهشت مشخص می شود.
 
حوزه های انتخابیه استان مرکزی شامل، اراک کمیجان و خنداب، ساوه و زرندیه، خمین، شازند، محلات و دلیجان، تفرش آشتیان و فراهان است که به جزاراک کمیجان و خنداب که دارای دو نماینده در مجلس است مابقی یک نماینده دارند.
 
در دور اول انتخابات، از مجموع 907 هزار و 987 نفر واجد شرایط اخذ رای در استان مرکزی، 587 هزار و 815 نفر در انتخابات نهم شرکت کردند که حکایت از حضور 65 درصدی در انتخابات است.
 
در این دوره محمدحسن آصفری و عباس رجایی در حوزه انتخابیه اراک کمیجان و خنداب، ابراهیم رضایی خمین، قاسم عزیزی شازند، حجت الاسلام علیرضا سلیمی محلات و دلیجان و شهلا میر گلوبیات از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه به بهارستان راه یافتند.
 
نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نیز با رای نزدیک حجت الاسلام کاظم سپاسی و عباس صلاحی به دور دوم کشیده شد.
 
در دور اول انتخابات در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان رقابت کاظم سپاسی و عباس صلاحی تنگاتنگ بود و سپاسی با 11 هزار و 567 رای و صلاحی هم با 11 هزار و 231 رای به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:6 | نویسنده : میثم اله وردی |